Aantal berichten : 164 Woonplaats : Spijkenisse Registration date : 29-04-08
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 di jun 03, 2008 12:53 pm
HAHA. xD
Rodolphus Hij laat gelijk het afstandsbedieningachtigiets vallen. En kijkt haar beledigd aan. 'Eikel?!' Dan kijkt hij naar het scherm waar "game over" staat. 'Oh. Ja, ik wist niet wat het was!' Zegt hij verontwaardigd.
Helena Admin
Aantal berichten : 218 Leeftijd : 30 Woonplaats : Almere Registration date : 29-04-08
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 di jun 03, 2008 12:59 pm
Bellatrix Pakt het ding van grond en legt het naast de tv neer. Ze loopt naar de deur en geeft hem een 'boze-kleuter'-blik. Dan stampt ze de trap op naar boven.
Marinka
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 di jun 03, 2008 1:01 pm
Rodolphus Trekt een pruillip en als ze naar boven gaat staat hij direct op en gaat hij onderaan de trap staan. 'Bellaaaaa?' Begint hij voorzichtig. xD
Marinka
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 di jun 03, 2008 1:02 pm
Marinka schreef:
Ron 'En, nog wat leuks gedaan vandaag?' Zegt hij dan maar. Wat een achterlijke vraag. Bedenkt hij zichzelf.
Helena Admin
Aantal berichten : 218 Leeftijd : 30 Woonplaats : Almere Registration date : 29-04-08
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 di jun 03, 2008 1:03 pm
Marinka schreef:
Marinka schreef:
Ron 'En, nog wat leuks gedaan vandaag?' Zegt hij dan maar. Wat een achterlijke vraag. Bedenkt hij zichzelf.
Waar wassik? :}
Marinka
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 di jun 03, 2008 1:05 pm
Helena schreef:
Marinka schreef:
Marinka schreef:
Heu? xD Ohnee die was voor Jam ^^ Die vroeg of ik 'm wou quoten
Helena Admin
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 di jun 03, 2008 1:06 pm
Whaha. Bellatrix Ze gaat op bed zitten met haar armen over elkaar, wachtend tot hij naar boven komt.
Helena Admin
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 di jun 03, 2008 1:07 pm
Marinka schreef:
Helena schreef:
Marinka schreef:
Marinka schreef:
Heu? xD Ohnee die was voor Jam ^^ Die vroeg of ik 'm wou quoten
Okay. Maar waar was Harry blijven steken? :+
Marinka
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 di jun 03, 2008 1:08 pm
Rodolphus Hij wacht nog eventjes en loopt dan ook de trap af. Voor de gesloten kamerdeur blijft hij wachten. Hij klopt op de deur. 'Bella?' Zegt hij nog eens voorzichtig en zachtjes, bijna zielig.
Marinka
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 di jun 03, 2008 1:08 pm
Helena schreef:
Maar waar was Harry blijven steken? :+
Oh dat weet ik niet meer, even kijken XD
Citaat :
Harry Hij keek Ron veelbetekenend aan en richtte zich weer op Hermelien. 'Waar kom jij vandaan?'
Dat zei Harry als laatste x3 En toen heeft Ron bekend dat hij in de bib was voor die zilveren rozen
Laatst aangepast door Marinka op di jun 03, 2008 1:10 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Jamie
Aantal berichten : 295 Woonplaats : Den Haag Registration date : 01-06-08
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 di jun 03, 2008 1:09 pm
Hermelien
Ze schud haar hoofd. 'Nee niets, behalve de uitvinding dat jij me een zilveren roos wilt geven' zegt ze grijnzend
Helena Admin
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 di jun 03, 2008 1:09 pm
Bellatrix Zielepoot. Nu kan ze hem niet meer negeren. 'Jaa..?'
Marinka
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 di jun 03, 2008 1:13 pm
Ron Hij grijnst even breed. 'Oké dan.' Hij leunt achterover en legt zijn stoelen op het tafeltje voor ze. 'En daar offerde ik mijn hele imago voor op, door in de bib te gaan zitten' overdrijft hij.
Ron weet het altijd zo goed te verzieken
Rodolphus Hij opent de deur en blijft zo in de deuropening staan. 'Het spijt me dat ik gezorgd heb dat je game over had' Zei hij met een pruillip als een klein kind.
xD
Helena Admin
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 di jun 03, 2008 1:16 pm
Marinka schreef:
Ron Hij grijnst even breed. 'Oké dan.' Hij leunt achterover en legt zijn stoelen op het tafeltje voor ze. 'En daar offerde ik mijn hele imago voor op, door in de bib te gaan zitten' overdrijft hij.
Rodolphus Hij opent de deur en blijft zo in de deuropening staan. 'Het spijt me dat ik gezorgd heb dat je game over had' Zei hij met een pruillip als een klein kind.
xD
Yeah, zijn stoelen. XD
Jamie
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 di jun 03, 2008 1:16 pm
Haha je speelt hem echt typisch Ron (Ik heb egt wat met die emoties op dit forum xd)
Hermelien
Kijkt fronzend naar Ron. 'Je hebt geen imago'
Marinka
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 di jun 03, 2008 1:17 pm
Helena schreef:
Marinka schreef:
xD
Yeah, zijn stoelen. XD
HAHAH Omg, wat idioot Ik zie hem nu voor me met stoelen aan zijn voeten xD
Helena Admin
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 di jun 03, 2008 1:19 pm
Arme schat. Bellatrix Tovert een klein glimlachje op haar gezicht en strekt haar armen uit als een klein kind dat opgetilt wil worden.
Twee kleine kinderen.
Marinka
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 di jun 03, 2008 1:19 pm
Hehe ik doe mijn best Ghehe die smileys zijn hip
Ron Hij kijkt haar beledigd aan. 'Nee nu niet meer nee ..'
Helena Admin
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 di jun 03, 2008 1:21 pm
Marinka schreef:
Helena schreef:
Marinka schreef:
xD
Yeah, zijn stoelen. XD
HAHAH Omg, wat idioot Ik zie hem nu voor me met stoelen aan zijn voeten xD
Heheh, precies ja. XD
Marinka
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 di jun 03, 2008 1:23 pm
Rodolphus Zijn gezicht begint te stralen omdat ze hem "vergeeft". Hij loopt naar haar toe en tilt haar van het bed af & geeft haar dan een kus. 'Zullen we samen zo'n spelletje doen?'
Ik wil dat Rodolphus ook in de films komt xD Maar dat zal niet, want in de boeken komt 'ie al amper voor. x]
Jamie
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 di jun 03, 2008 1:24 pm
Hermelien
Kijkt even beledigd omdat ze zelf vaak in de bieb zit. 'Heb je nooit gehad'
Helena Admin
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 di jun 03, 2008 1:26 pm
Jaa, dat is echt jammer. x)
Bellatrix 'Jaa!' zegt ze blij. 'Maar ik doe het eerst voor.' Dan pakt ze zijn hand en loopt met hem de trap af.
(Kan elk moment weg zijn. =( Maar morgen ben ik vroeg uit! ;d)
Marinka
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 di jun 03, 2008 1:29 pm
Ron Hij ziet dat ze beledigd is. Even houd hij zijn mond. 'Ik bedoel niet dat jij-' Hij zucht. Aaargh, handig Ron. 'Okee, ik heb geen imago' =')
Rodolphus Hij glimlacht vrolijk en knikt. 'Okee!' Zegt hij terwijl hij met haar meeloopt.
Ik moet dus morgen aan mijn verslag Maar misschien heb ik dat vlug af xD
Jamie
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 di jun 03, 2008 1:30 pm
Hermelien
Grinnikt even als hij een poging doet. 'Okee ik snap je, in de bieb zitten is voor nerds' Ze haalt haar neus erg opvallend op.
Marinka
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 di jun 03, 2008 1:33 pm
Ron 'Ja ..' Zei hij. Snel verbeterde hij zich weer. 'Maar niet altijd. Het ligt eraan.' Hij grijnsde even om zijn eigen gestuntel.