Aantal berichten : 295 Woonplaats : Den Haag Registration date : 01-06-08
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 wo jun 04, 2008 11:03 am
Evanna
Komt de slaapzaal van Zwadderich uit en kijkt de leerlingenkamer arrogant rond.
Anouk
Aantal berichten : 566 Leeftijd : 31 Woonplaats : Zijderveld Registration date : 01-06-08
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 wo jun 04, 2008 11:04 am
Jamie schreef:
Anouk schreef:
Zoë. schreef:
Anouk? Waar is Draco?
Jaaa, daar is Dracoo!
Draco van mij!
Weetik Uhm, gaan we weer veder met waar we gisteren waren gebleven? Dan quote ik wel ff mn laatste antwoord.
Helena Admin
Aantal berichten : 218 Leeftijd : 30 Woonplaats : Almere Registration date : 29-04-08
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 wo jun 04, 2008 11:06 am
Bellatrix 'Nee, jammer genoeg niet.' Zegt ze sip. 'Maar we kunnen ze wel uit een dreuzelwinkel halen.'
Marinka
Aantal berichten : 164 Woonplaats : Spijkenisse Registration date : 29-04-08
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 wo jun 04, 2008 11:08 am
JONGENS. IK BEN IN EEN CISSY BUI. Maar Lucius is er niet.
Narcissa Zit ergens in een afgelegen kroegje op Zweinsveld. Ze draait met haar vinger rond haar lange, witblonde haar. Verveeld. Ze zucht..
Ron 'Als jij dat wilt' Zegt hij subtiel en hij loopt al het portretgat uit, achter Natalie aan de trap af.
Anouk
Aantal berichten : 566 Leeftijd : 31 Woonplaats : Zijderveld Registration date : 01-06-08
Carlo
Besluit het laatste uur te spijbelen en haast zich naar buiten als de bel gaat ipv. naar Geschiedenis van de Toverkunst.
Jamie
Aantal berichten : 295 Woonplaats : Den Haag Registration date : 01-06-08
Moet eten daarna kranten.. tot vnaaf
Anouk
Marinka schreef:
Narcissa Zit ergens in een afgelegen kroegje op Zweinsveld. Ze draait met haar vinger rond haar lange, witblonde haar. Verveeld. Ze zucht..
Ron 'Als jij dat wilt' Zegt hij subtiel en hij loopt al het portretgat uit, achter Natalie aan de trap af.
Draco is er wel
Marinka
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 wo jun 04, 2008 11:09 am
Rodolphus Hij knikt. 'Goed idee. Heeft Lucius niet zoiets? Hij had ook een tv, hoorde ik van Narcissa..' xD
Marinka
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 wo jun 04, 2008 11:10 am
Anouk schreef:
Marinka schreef:
Draco is er wel
Moet ze hem weer op komen zoeken?
Anouk
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 wo jun 04, 2008 11:12 am
Marinka schreef:
Anouk schreef:
Marinka schreef:
Draco is er wel
Van mij mag ze. Jeem is nu toch weg, dus Luna is er niet.. En Evanna ook niet. Oh.. Patty wel, mja.. Draco is ervoor om in de problemen te komen
Helena Admin
Aantal berichten : 218 Leeftijd : 30 Woonplaats : Almere Registration date : 29-04-08
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 wo jun 04, 2008 11:12 am
Ik betwijfel het of Lucius ooit nog komt..
Bellatrix 'Oeh ja! Laten we daar vanavond langsgaan.'
Ik ga Friends kijken, dan eten. Tot later iedereen!
Marinka
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 wo jun 04, 2008 11:13 am
Anouk schreef:
Marinka schreef:
Anouk schreef:
Marinka schreef:
Draco is er wel
Van mij mag ze. Jeem is nu toch weg, dus Luna is er niet.. En Evanna ook niet. Oh.. Patty wel, mja.. Draco is ervoor om in de problemen te komen
Haha, leuk, je moeder op school xD Sneep komt wel even om de poort open te doen. Want je kan niet zomaar Zweinstein binnen geloof ik
Zoë.
Aantal berichten : 194 Leeftijd : 31 Woonplaats : Puttershoek Registration date : 02-06-08
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 wo jun 04, 2008 11:16 am
Demelza 'Ja! Ik kom er zo aan, ga maar vast!' zegt ze, terwijl ze vast haar boek in haar tas stopt. Ze trekt haar Zwerkbal kleding aan en loopt naar buiten..
Marinka
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 wo jun 04, 2008 11:16 am
Doeg Helenaaa
Narcissa Ze miste Draco heel erg (moederliefde hè, dusja ) dus ze besloot weer langs te gaan. Ze was nu toch in de buurt.. Ze liep richting de school. Er totaal niet bij nadenkend dat Draco helemaal niet op haar bezoek zat te wachten.
Laatst aangepast door Marinka op wo jun 04, 2008 11:17 am; in totaal 1 keer bewerkt
Anouk
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 wo jun 04, 2008 11:17 am
Marinka schreef:
Anouk schreef:
Marinka schreef:
Anouk schreef:
Marinka schreef:
Draco is er wel
Haha, leuk, je moeder op school xD Sneep komt wel even om de poort open te doen. Want je kan niet zomaar Zweinstein binnen geloof ik
Ja geweldig Okay, is goed. Ik parkeer Draco wel ff buiten op een bankje
Anouk
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 wo jun 04, 2008 11:19 am
Draco
Zit buiten op een bankje dood voor zich uit te staren. Heeft ie tenminste ff rust van Patty
Marinka
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 wo jun 04, 2008 11:19 am
Ron Hij liep de trappen af, eenmaal buiten aangekomen liep hij richting Fred, met zijn bezem in zijn hand. Hij keek achter zich of Demelza al aankwam.
Fred Vliegt ergens in de lucht.
Zoë.
Aantal berichten : 194 Leeftijd : 31 Woonplaats : Puttershoek Registration date : 02-06-08
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 wo jun 04, 2008 11:20 am
Anouk schreef:
Draco
Zit buiten op een bankje dood voor zich uit te staren. Heeft ie tenminste ff rust van Patty
Marinka
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 wo jun 04, 2008 11:21 am
Narcissa Voor de poort van Zweinstein blijft ze wijfelend staan. Hoe kom ik binnen.. Héél toevallig ziet ze Severus lopen, die haar te hulp schiet. Ze raken even aan de praat, en dan gaat hij weer weg. Ze loopt wat verder, en kijkt rond of ze Draco ziet.
Jaja, kort samengevat xD
Zoë.
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 wo jun 04, 2008 11:23 am
Demelza Loopt het bordes af. In de verte zag ze Ron en Natalie al staan. 'Hee,' zei ze toen ze aankwam. 'Doen we een partijtje?'
Zoë.
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 wo jun 04, 2008 11:24 am
Patty Loopt naar buiten en ziet Draco zitten. Uiteraard loopt ze erop af. 'Hoi!' zegt ze vrolijk, terwijl ze naast hem gaat zitten.
Anouk
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 wo jun 04, 2008 11:27 am
Draco
Ziet Patty en zijn moeder op hetzelfde moment. Raakt bijna in shock. Okee.. niet goed. 'Hey..' mompelt hij tegen Patty en hoopt vurig dat óf zij ophoepelt, of zijn moeder niet voor hem komt.
Marinka
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 wo jun 04, 2008 11:29 am
Narcissa Ze ziet Draco en gaat gelijk in een drafje op hem af. 'Draco!' Roept ze als ze bijna bij hem aangekomen is, Patty valt haar niet eens op, zo blij is ze.
Zoë.
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 wo jun 04, 2008 11:30 am
Patty Volgt Draco's blik. 'Hee! Je moeder!'
Anouk
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 wo jun 04, 2008 11:31 am
Draco
Probeert zijn moeder te negeren, maar dat gaat nogal moeilijk als ze aankomt draven 'Hey.. mam..' mompelt hij. Het laatste woordjes is bijna niet te verstaan.