Aantal berichten : 218 Leeftijd : 30 Woonplaats : Almere Registration date : 29-04-08
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 zo jul 06, 2008 5:06 am
Daniëlla- schreef:
Helena schreef:
Daniëlla- schreef:
ik heb Amycus Kragge en Dolochov als je wilt
Whew, gezellig! Ja doe die allebei maar. Graag in een tasje want ik neem ze mee. Zet het maar op de rekening :')
whaha, is het een cadeautje? Want dan pak ik ze even in
Ja. Kun je er 'Voor Bellatrix' op schrijven? :}
Daniëlla-
Aantal berichten : 18 Leeftijd : 31 Woonplaats : Zutphen Registration date : 06-07-08
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 zo jul 06, 2008 5:09 am
Helena schreef:
Daniëlla- schreef:
Helena schreef:
Daniëlla- schreef:
Whew, gezellig! Ja doe die allebei maar. Graag in een tasje want ik neem ze mee. Zet het maar op de rekening :')
Tuurlijk [u]Pakt Dolochov en Kragge in, in leuk papier met het Duistere teken erop en doet er een strikje om. Schrijft erop: Voor Bellatrix en doet ze in een tasje, overhandigt ze aan Helena. Alsjeblieft en hier is de bon voor als ze niet goed zijn :}
Helena Admin
Aantal berichten : 218 Leeftijd : 30 Woonplaats : Almere Registration date : 29-04-08
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 zo jul 06, 2008 5:15 am
Daniëlla- schreef:
Helena schreef:
Daniëlla- schreef:
Helena schreef:
Daniëlla- schreef:
Tuurlijk Pakt Dolochov en Kragge in, in leuk papier met het Duistere teken erop en doet er een strikje om. Schrijft erop: Voor Bellatrix en doet ze in een tasje, overhandigt ze aan Helena. Alsjeblieft en hier is de bon voor als ze niet goed zijn :}
Ah dankjewel! [u]Pakt het aan en wandelt naar Bella. Asjeblieft Bella..
Daniëlla-
Aantal berichten : 18 Leeftijd : 31 Woonplaats : Zutphen Registration date : 06-07-08
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 zo jul 06, 2008 5:19 am
Helena schreef:
Daniëlla- schreef:
Helena schreef:
Daniëlla- schreef:
Helena schreef:
Daniëlla- schreef:
Tuurlijk Pakt Dolochov en Kragge in, in leuk papier met het Duistere teken erop en doet er een strikje om. Schrijft erop: Voor Bellatrix en doet ze in een tasje, overhandigt ze aan Helena. Alsjeblieft en hier is de bon voor als ze niet goed zijn :}
Ah dankjewel! [u]Pakt het aan en wandelt naar Bella. Asjeblieft Bella..
Amycus en Dolochov, zitten nog al niet helemaal fijn en een beetje dubbelgevouwen in het pakje waar de meest vreemde bobbels in zitten. Dolochov pakt zijn toverstok.FiniteMet een luide BOEM vallen beide slachtoffers op de grond voor Bella's voeten
Anouk
Aantal berichten : 566 Leeftijd : 31 Woonplaats : Zijderveld Registration date : 01-06-08
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 zo jul 06, 2008 5:21 am
Ben ik weer
Zoë.
Aantal berichten : 194 Leeftijd : 31 Woonplaats : Puttershoek Registration date : 02-06-08
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 zo jul 06, 2008 5:22 am
Anouk schreef:
Ben even wat eten, hopelijk zo terug.
Draco
Gaat ergens op een bankje zitten, waar niemand hem hopelijk opmerkt.
Keek het terrein rond. Ze zag aan de overkant Draco zitten. Zou ik naar 'm toe gaan? Hij ziet er verdrietig uit.. Hmm, hij heeft waarschijnlijk wel iets anders aan zijn hoofd op dit moment. Hij zit vast niet op mij te wachten. Ik blijf wel hier..
Helena Admin
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 zo jul 06, 2008 5:22 am
Bellatrix
'En wat is dit nu weer?' Roept ze verontwaardigd als ze de twee mannen ziet liggen. 'Waar komen jullie vandaan?'
Anouk
Aantal berichten : 566 Leeftijd : 31 Woonplaats : Zijderveld Registration date : 01-06-08
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 zo jul 06, 2008 5:24 am
Draco
Zuchtte eens diep. Kon niet meer tranen inhouden, en ze stroomden over zijn bleke wangen. Jemig, ik zit hier gewoon te janken. En waarom..
Daniëlla-
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 zo jul 06, 2008 5:25 am
Dolochov
'Uit het pakje.' Hij wrijft over zijn achterhoofd. 'Wist je al dat je een harde vloer hebt?'
Amycus
Ligt versuft op de grond en kijkt naar Bellatrix. 'Ook hallo'
Helena Admin
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 zo jul 06, 2008 5:25 am
Arrgh, ik wordt gek van dat ding >=( Wacht even..
Zoë.
Aantal berichten : 194 Leeftijd : 31 Woonplaats : Puttershoek Registration date : 02-06-08
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 zo jul 06, 2008 5:27 am
Patty
bleef een tijdje naar Draco kijken. Ik moet 'm helpen.. ik vind het zielig. Oke, ik ga gewoon. Ze stond op maar bedacht zich gelijk weer. Nee, misschien wil hij wel gewoon alleen zijn. Ik blijf wel hier. Ze ging weer zitten. Ach, ik merk het snel genoeg. Ze stond op en liep richting Draco.
Helena Admin
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 zo jul 06, 2008 5:29 am
Bellatrix
Ze schudt haar hoofd. 'Het is altijd wat met jullie' Gelukkig is ze in een goeie bui, anders zouden Amycus & Dolohov moeten maken dat ze wegkwamen.
Anouk
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 zo jul 06, 2008 5:31 am
Draco
Werd misselijk als hij dacht aan Luna. Sloeg zijn handen voor zijn gezicht en huilde zijn handen nat.
Zoë.
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 zo jul 06, 2008 5:32 am
Patty
Zag dat Draco huilde. Ze had opnieuw medeleiden met hem. Ze ging naast hem zitten en sloeg een arm om hem heen. 'Gaat het wel?' vroeg ze.
Daniëlla-
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 zo jul 06, 2008 5:34 am
Amycus
'Tsja, das waar' Haastig krabbeld hij overeind en kijkt naar Bella.
Daniëlla
Verschijnseld achter Dolochov die net overeind stond en van schrik weer op de grond viel. 'Sorry, oh hallo van Detta, Kragge'
Anouk
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 zo jul 06, 2008 5:34 am
Draco
Reageerde niet op Patty. Voelde zich alleen maar misselijker en misselijker. Schudde even zijn hoofd.
Helena Admin
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 zo jul 06, 2008 5:37 am
Bellatrix
'Wie ben jij en hoe weet je mijn naam?' Vraagt ze als een trein, licht-geirriteerd.
Zoë.
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 zo jul 06, 2008 5:37 am
Patty
Kreeg nog meer medeleiden. 'Zeg maar even niets. Huil maar gewoon..' Ze wreef haar arm heen en weer over zijn rug in een poging hem te troosten. Wanneer er mensen keken wierp ze een boze blik naar hen waardoor ze niet meer durfden te kijken.
Daniëlla-
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 zo jul 06, 2008 5:39 am
Helena schreef:
Bellatrix
'Wie ben jij en hoe weet je mijn naam?' Vraagt ze als een trein, licht-geirriteerd.
Daniëlla
'Ik ben Daniëlla en ik heb geen flauw idee hoe ik jou naam weet' Met een brede grijns kiijkt ze naar Bella en dan aar Amycus en Dolochov.
Helena Admin
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 zo jul 06, 2008 5:40 am
Bellatrix
Vertrouwt het zaakje niet, maar besteed er geen verdere aandacht aan. 'Nou, wat doen jullie hier?' Blaft ze naar Kragge & Dolohov.
Anouk
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 zo jul 06, 2008 5:42 am
Draco
Knikt eventjes en huilt nogsteeds. Dit is echt te dom voor woorden Zijn schouders schokken hevig.
Daniëlla-
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 zo jul 06, 2008 5:43 am
Helena schreef:
Bellatrix
Vertrouwt het zaakje niet, maar besteed er geen verdere aandacht aan. 'Nou, wat doen jullie hier?' Blaft ze naar Kragge & Dolohov.
Dolochov
'Dat zei ik al, we zaten in het pakje. Die jij van Helena heb gekregen'
Amycus
Knikt van ja om de woorden van Dolochov een soort van kracht bij te zetten.
Daniëlla
Kijkt geamuseerd van de een naar de ander
Zoë.
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 zo jul 06, 2008 5:45 am
Patty
Alsof ze zijn gedachten kon lezen zegt ze: 'Het maakt niet uit. Het is niet erg om te huilen. Zoiets is menselijk... Wil je vertellen wat er is gebeurt? Of liever niet?'
Helena Admin
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 zo jul 06, 2008 5:48 am
Bellatrix
'Oh' Ze glimlachte een beetje. 'Wat gaan jullie doen vandaag?' Vraagt ze nieuwsgierig.
Daniëlla-
Onderwerp: Re: Hogwarts #1 zo jul 06, 2008 5:51 am
Helena schreef:
Bellatrix
'Oh' Ze glimlachte een beetje. 'Wat gaan jullie doen vandaag?' Vraagt ze nieuwsgierig.
Amycus
'euh, ik wilde eigenlijk nog even naar de wegisweg gaan.'
Dolochov
'Niks' antwoord hij. 'Jij?'
Daniëlla
Loopt naar buiten zonder zich iets van de andere aan te trekken en fluit, in de verte komt haar Hippogrief aanvliegen. Ze glimlacht vaag en blijft staan wachten tot hij er is.